måndag 20 juli 2009

Just another epic picture of the sky, the horizont, the eternity

Foto: Enmilsten

Idag så skiner solen, imorgon börjar jag jobba igen så ska passa på att sola lite på baksidan. För nu när jag tänker på det så har jag inte solat på drygt tre veckor på grund av allt jobb och väderkaos. Det är en anledning till att jag tappat lite av min färg, men jag ska göra ett nytt försök att få tillbaka den så man får vara lite brun. Det var faktiskt lite roligt att vara ganska brun i början av sommaren. Men det blåser dock förbannat mycket, är nästan lite trött på att det är antigen eller när det gäller just väder. Fast nu släpper jag nog det då jag inte ska hamna i något gubbigt surhumör idag igen.

Har totalblandat dagens musik i min iPod, ska lyssna på allt ifrån Deportees till Lady Gaga och även Markus Krunegård samt Olle Ljungström och The Isles. Jag vet inte riktigt vart min musiksmak är påväg, men den lider iallafall utav en svår personlighetsklyvning. Men jag har undvikit bottenskrapsskivan med Erik Linder, för fy fan vad dåligt det blir. En sån skärpt kille med ännu en sångtalang som hittat till helt fel program, tumregeln är att alla förhandlingar och den där skivan ska ta över ett halvår att göra efter att man blivit upptäckt. Och ännu en gång ni som ska till Way Out West, grattis till Robyn, Röyksopp, Wolfmother och Florence Valentin. Jag hatar er som har sån jävla tur.

1 Kommentar(er):

clara sa...

stackars liten HAHA. jag ska ditt. HATAR DU MIG ELLER. ska kasta tomater på robyn :D