måndag 20 juli 2009

Come here dogzzzzzzzzie... Zzz

Foto: Enmilsten

Jag funderar starkt på att skaffa en elchockspryl aka klocka eller liknande, har knappt rört min dator idag då jag mest varit i stan och sovit med min hund (Det är henne ni ser ovan, no shit hur söt hon är). Måndag kväll är också tevekväll och jag har sett på tv6 precis som vanligt, ska snart ta en dusch så jag hinner se sluttampen men "Scrubs". Har passat på att idag leta i hjärnbanken efter musik jag borde lyssna på, men istället så fastnade jag nu framför en norsk trio vid namn Bigbang som jag bara häromdagen hittade slumpmässigt på internet. Bra musik i singer/songwriter-stuk, men namnet var väldigt bekant. Och visst var det bekant, de spelar nämligen på Storsjöyran nästa vecka. För er som inte förstår så är det så att jag ska dit, och jag är lite halvlyrisk över detta.

Men skit i det nu, imorgon jobbar jag och som det ser ut just nu så lär after beachen som jag trodde skulle bli lite soft (In my ass!) avrundas med ett litet dj-set. Vecka trettio handlar alltså om alla de som inte fick plats under vecka tjugonio. Det känns verkligen tryggt att veta att man ska jobba fem dagar i en miniversion av det man nyss vilat sig ifrån. Min högra handled gör dock fortfarande ont, hoppas på förbättring.

1 Kommentar(er):

sanne sa...

Emil :) har du en hund? det har jag med nu, är det en jackrussell?