söndag 19 juli 2009

Oh no, please shut up!

Jag har en sprängande huvudvärk, mina handleder är typ krossade precis som mina fötter. Jag kan knappt röra mig och har ingen aning om vad jag ska göra åt det. Plockade fram Kool Dj Dust och började lyssna igenom denna moderna discoplatta, hoppas att det kan läka mina sår. Ska ta fram en tallrik ris med korvstronganoff som vi fick som personalmat här om dagen, är rätt hungrig och måste passa på innan det blir gammalt. Mer än så sker inte i mitt liv just nu, jag har inte ork med någonting och min enda dröm just nu är att någon köper hem snabbmat ikväll så man slipper höra alla köksljud och måste duka. Konstig dröm men så är läget just nu.

Har faktiskt inte en aning om vart jag ska göra av mig själv då man bara klagar inombords över allting, det är väldigt varmt i mitt rum för övrigt. Man visar inte heller något på teve, och gud vad jag är stel! Det våras för en arbetsnarkomans motsvarighet till baksmälla.

0 Kommentar(er):