söndag 26 juli 2009

How cute!

Foto: Enmilsten

Om man ska hitta en sötare hund så får man faktiskt leta ganska djupt, för våran lilla dansk-svenska gårdshund är helt otrolig. Hon somnade i min säng för en stund sen och helt plötsligt så stack bara ett nyvaket huvud ut ur mitt täcke, var tvungen att ta lite kort innan hon kröp ur och somnade om igen. Kan inte hjälpa det men hon är fantastisk, och så några av de jag känner och umgås med har sett henne. De (Ni?) får passa på att komma ut någon dag nu, snart bär det av till fastlandet innan den sista slutspurten på somamrlovet börjar på riktigt.

Ramlade nyss tillbaka i Deportees skiva "Under the pavement - the beach", har lyssnat på Beck och blandat ut med lite indiepop däremellan. Har upptäckt att funktionen "oläst epost" finnas i mitt mailprogram så jag kan hitta gamla mail som jag glömt läsa eller helt enkelt hoppat över, och det kombinerat med att vi faktiskt äter tacos hemma ikväll gör denna slappardag till en mysig höjdare. Tror faktiskt jag ska satsa på att inte lämna hemmet resten av dagen och kvällen heller faktiskt.

2 Kommentar(er):

anne sa...

HA... så j-vla långt behöver du inte leta ; )

sara sa...

några hundra meter bort max ;)