torsdag 16 juli 2009

Hejsan hundsan här var det en valp på språng!

Efter att någon kastat upp en vild hund i sängen så är man vaken och redo att ta emot ännu en dag. Det är överjävligt varmt och min chef har hört av sig om någonting, redan klockan halv tio så var det något han troligen behövde. Appropå min chef så ligger han faktiskt på Stureplan.se:s innelista just nu, Tobbe Larsson var namnet och ni hittar listan här. Jag ska iallafall ner till två som vanligt och se vad som sker, det lär bli mer folk idag än igår.

Sen så har jag ett litet musiktips för alla där ute som känner att de inte har något bättre för sig i den fina sommarvärmen, så börja med att sätta dig ute i solen med datorn. Nu när du väl gjort det så söker du på Band Of Horses och kollar videos på Youtube, låtarna på Spotify och sedan texten på Wikipedia. Om man vill gå överkurs så läser man också alla låttexter, för jag garanterar att om man gör det ute i solen så hinner man få en fin bränna under tiden som man lyssnar på underbar musik. Got it? bra, för nu ska jag förbereda mig för jobbet.

0 Kommentar(er):