fredag 17 juli 2009

Dirty, dirty, dirty...

Foto: Enmilsten

Ja, jag vet att det är fel, men var bara tvungen att lägga upp mina fina arbetskläder. Sitter faktiskt fortfarande i shortsen och luktar extremt illa av förklarliga skäl. Sprit, svett och tårar är inte en succé alla gånger, men jag är pigg glad och egentligen dödstrött så här vid två på natten. Om tolv timmar ska jag infinna mig på Kallbadhuset för ännu en dag i skiten, och jag vet inte om jag ska avsky det eller älska det. Det är en viss hatkärlek det där med stockholmare, fest och att gå över styr. Men dagens värsta var iallafall värmen, man ska nämligen alltid ha minst ett klagomål på sitt sommarjobb och idag är det då det ostyrbara vädret som får mig att bara vilja gömma mig under ett gammalt och tjockt täcke.

Förresten, hade ni det skönt ute i solen med Band Of Horses? Jag hoppas det var ett bra musiktips om någon nu följde mitt enkla råd, jag diggar det stenhårt iallafall. Men nu ska jag minnsan duscha eller sova för att kunna vakna upp i god tid innan jag ska iväg igen. Kommer troligen att sitta och se på MTV fram till typ fem, men det är väl inte hela världen. Just nu vill jag gärna att någon styr upp mina vanor, någon frivillig?

0 Kommentar(er):