onsdag 24 juni 2009

Två timmar på stan, fyra telefonsamtal och en cykeltur senare...

Nu ska jag köpa mina solglasögon! Tack vare en topplista på H&M:s hemsida så hittade jag mina solglasögon som inte fanns i deras nätkatalog annars, kan någon förklara den logiken för mig? Iallafall så blir det nu samma par plus ett till par som har gula bågar. Min somriga stil får alltså fortsätta vara lika somrig när glasögonenkavalkaden återvänder hem till mig som ett paket i brevlådan. Ni kan inte förstå min glädje och irrtation över att jag irrat runt på stan i två timmar med min telefon i högsta hugg för att hitta att par bra solglasögon, jag blev till och med kopplad till kundtjänsten där jag satt och pratade med en kille i drygt tjugo minuter om mina solglasögon. Besvärligt? ja, men jag fick iallafall en liten promenad på öster centrum.


Nu sitter jag mest och dreglar framför datorn tillsammans med lite härlig sommarmusik, hittade en underbar version av "Cheap sunglasses" med ZZ Top. Låten passar dessutom in väldigt bra på vad jag nyss tjatat om i tre inlägg. Och det var en sån bra början på åttiotalet, dessutom så har man tonat ner allt kraftfullt och bara lagt fokus på att göra låten skön. tack till all boogie woogie och tack till Billy Gibbons.

0 Kommentar(er):