tisdag 30 juni 2009

Kottarna i hinken visar vägen

Jag kanske borde börja blogga om politik? Det ger oerhört många träffar på internet iallafall, linjediagramen når nya höjder varje gång vilket är skrämmande. Det räcker med att jag skriver "Jag gillar inte Piratpartiet" och vips så har ett antal googlande personer hittar hit. Är just du en av dessa? Kom bara på det när jag nu kollade igenom vad som hänt på senaste tiden i statistikväg, det roligaste är att någon har sökt på "kottar i hink" och hittat hit. Dagens garv är därmed klirrat.

Markus Krunegård och Anders Kleerup sjunger "Got to much knowlegde for college", min syn har lyckats tappa fokus och allt blev helt plötligt mycket längre ifrån. Jag är troligen hög och på tok för trött, men ska jobba om drygt tre kvart så har inte tid för några hacshpsykoser. Gud, är det någon annan än jag som ibland bara ser allting som om det vore mycket längre ifrån än vad det brukar? Riktigt äckligt att ha den känslan då man får en större överblick men allting blir så litet och gömt i mängden. Det låter verkligen som om jag gjort något då det här inte är normalt att påpeka bara sådär.

Noterng: Jag är inte hög.

0 Kommentar(er):