tisdag 30 juni 2009

Citycamping med platt-teve

Foto: www.wild-outdoorlife.se

Jag är hemma, en hel natt i ett grönt litet tält på hamnen har jag suttit och mest varit allmänt glad. Man såg på film med Jesper, åt glass med Jesper, pratade med Jesper, lyssnade på musik med Jesper, gjorde annat socialt med Jesper. Det slog mig nyss att jag i två nätter till ska sitta i det där tälet, med Jesper. Om ni undrar varför jag nämner Jesper så mycket så är det just för att vi har umgåtts konstant i någon vecka med max tjugofyra timmars paus, fast då fanns vi alltid tillgängliga på telefon. Enda sättet att inte träffas så ofta är väl att jag gifter mig med honom, då kan han alltid vara otrogen och borta medan jag sitter hemam i min tysta vrå och undrar när han ska komma hem och umgås med mig. Som ni säkert märker så är jag rätt trött.

Har nu satt i mig ett glas juice av blandad sort då jag inte kunde välja mellan multivitamin, apelsin eller annans i smakväg. Funderar på om jag ska kopiera en frågestund ifrån någon av alla dessa bloggar jag läser, förstår inte att alla klarar av att ha dessa saker då deras läsare bara matar med frågor. Själv så har man nästan så att alla mina läsare har träffat varandra, utan att anordna ett fanclub-möte. Ska ta en dusch över det hela och kanske ta ett äpple, dagens insikt är iallafall att jag bloggar för ett svart hål. No fence eller illa menat men responsen är inte precis i klass med den Blondinbella får.

0 Kommentar(er):