lördag 27 juni 2009

Godnatt (och sov gott)

Foto: Enmilsten

Denna vecka har skiljt sig rätt mycket ifrån alla andra veckor i mitt liv. Till och börja med så har jag vaknat extremt sent för att jag kvällen innan varit uppe rätt sent. Sedan så har jag fortsatt dagen med att göra något gott att äta, träffa folk och möjligtvis gått på en tillställning där det bjudits på musik (Tre gånger den här veckan). Sen så har jag aldrig varit hemma eller själv innan tolv, och inte i sängen före typ två-tre. Innan jag gått och lagt mig så har jag kommenterat minst tre statusar och gjort ett flertal test på Facebook samt lyssnat in något skönt musiktips. Jag har inga planer på att sluta med den här dygnsvanan då det imorgon (idag?) är en spelning på Joda och även Gotlands enda alternativ till fritidsgård Lagret är öppet imorgon.

Sörjer för tillfället Peace & Love som inte blev av, insåg nu att jag skulle skrivit om Club 27 och även Carros spelning idag. Men jag är seg och alla mina planer på spelistor, Youtube-klipp, bilder och fakta ifrån nätet får faktiskt vänta då jag ska på stan med Jesper idag (imorgon?). Så sov gott ni som inte somnat och ni som precis vaknat och läser det här så får ni ett god morgon av mig också.

0 Kommentar(er):