onsdag 24 juni 2009

God morgon skivrelease

Foto: Warner Music

Den här dagen är inte så rolig, jag behöver just nu ett par solglasögon fortast möjligt. För allting blir så mycket lättare när man inte behöver ha den starka sol som reflekterar och skiner på allt som redan är ljust. Men behöver inte heller visa vilka man tittar på när man cyklar, utan både bilister och cyklister kan passera utan att man får ögonkontakt. Sen så är det snyggt, särskillt mitt jättefina par som är borta. Jag har faktiskt drömt om mina solglasögon inatt, så snälla ge mig dem nu.

Hittade nyss en ny singel med Fleet FoxesSpotify, tänk vad som egentligen växte ur grungemusikens huvudstad Seattle. Jag tycker ni kan ta och lyssna in den, det är på något sätt vackert. Fast killarna brukar iförsig alltid vara väldigt vacka i sina melodier. Även Regina Spektor har nu fått ut sitt nya album "Far" och jag smålyssnar, funderar på att köpa. Men först så är faktiskt frågan om jag ska recensera henne eller om jag ska recensera Dream Theater. Jämnför med deras album "Black clouds & silver linings".

0 Kommentar(er):