tisdag 23 juni 2009

Det var på den tiden (Alla bäckar små leder till en stor å)

Jag sänder tydligen radio nu, utan att jag tänkt mig för så har jag idag sagt två olika tider för min håkan-special i radio. men den alltså nu och det känns lite dumt om jag nu faktiskt har sagt fel tid till hälften av alla som jag sagt till att jag sänder ikväll. Iallafall så ska jag snart bege mig till stan igen för att köpa godis, möta upp Jesper och gå på konsert. Är lite halvt dåsig sedan den varma duschen jag tog, känns som om man har imma på hornhinnan så att allt bara blir suddigt av fukt.


För er som missar min fina Håkan-special nu så har jag lite rolig info som jag vill dela med mig av. Ni vet Fever Ray som jag tjatar om emellan åt? Det är ett projekt av Karin Dreijer Andersson ifrån The Knife, hon sjöng en gång i samma band som Håkan Hellström var trummis i. Jag pratar om Honey Is Cool (som inte finns i iTunes-store), det är lite roligt att de båda som gått helt skilda vägar en gång spelade tillsammans hemma i Göteborg. Koll in videon nedan och känn de nostalgiska vibbarna, tillbaka till nittiotalet,

0 Kommentar(er):