lördag 30 maj 2009

Stopp! Poplyrik boarding!

Min lilla pophelg som jag helt omedvetet påbörjat fortsätter, sitter på iTunes och lyssnar in bra låtar till studenten. Hittade en tämligen skön remix av Veronica Maggios singel "Stopp", lite snabb kuriosa är att videon faktiskt kan vara en av de tråkgiaste och mest stela på länge. Fast det är bara min åsikt, Men den här remixen är iallafall en ren ripoff på Lazee och "Rock away" då man rätt tydligt kan sjunga de smittande rap-raderna utan några som helst problem. Hur som helst så är det snyggt och funderar på om jag ska köpa hem den och spela flitigt.


Nu är iallafall mitt bad färdigt och jag kan äntligen sätta mig i solen och försöka få lite färg även om det inte är så möjligt, sedan blir det quesidillas till kvällsmat och om jag inte hittar ut till stan och de coola typerna så ska jag arbeta på lite försvunna artister. Vissa har helt enkelt bara försvunnit ur våran vardag, om de bara blev uttjatade, tråkiga eller kanske rent av dog spelar ingen roll. Ikväll ska vi ägna en tanke åt dem.

0 Kommentar(er):