lördag 30 maj 2009

Den gotländska turistsekten

Foto: Enmilsten

Nu är jag fast, som en zombie är jag märkt med "bandet" som ska följa med mig vart jag än går resten av året. Sen så kommer jag ha kvar en vit rand efter det. Kneippbyn har det mest ångestfyllda årskoret i hela världen då man bara kan komma och gå som man vill på deras anläggning när man vill men i utbyte så är bandet fast på armen. Ska försöka lirka av det på något sätt så man bara kan ta på och av sig det när man känner för det, men jag får väl egentligen skylla mig själv att jag så gärna vill vara där.

Har nu även lagt upp min eftermiddag, då solen skiner så ska jag börja att sola i spabadet och lyssna på en liten spellista jag gjort i Itunes. Så det blir allt ifrån Pet Shop Boys till Håkan Hellström och The Ark. Ibland får man ha lite slappardag med rätt vanlig popmusik, eller hur?

1 Kommentar(er):

Anton sa...

Emil, inte "Itunes". iTunes!