tisdag 26 maj 2009

Nu är mina mysdagar räknade!


Foto: Enmilsten


Jag luktar rök, har fläckar av cola, kycklingfett, vatten, majs, maskrosor och sand så det bara rasslar om det. Efter två dagar av myskläder så känner jag mig mindre mysig än någonsin, så nu åker skiten i tvätten och mina vanliga jeans åker fram. Men nu sitter jag iallafall här hemma med ett helt värdelöst internet och tonvis av bilder att ladda upp, jag är även lite sliten och behöver en dusch efter allt grillande, musiklyssnande och källarebesökande. Kan berätta att förutom grillningen med klassen blev jag lockad till Fenix för ett accegig och sedan träffade jag pappa nere på Packhuskällaren. Ovan så ser ni en väldigt sliten och utmattad Emil.

Grillrök är också en irriterande sak, för jag har otroligt ont i halsen och vet inte hur jag ska bli av med det. Kan nu lova rent och ärligt att jag inte tänker röka hur gott det än kan vara om man alltid ska känan så här i halsen. Har myggbett på magen, jag hoppas iallafall att det är det. Lyssnar nu på Pete Doherty och bara känner ett sorts rus av trötthet gå igenom mig när jag ser att jag faktiskt ser ut som fan också. Den här dagen tar slut här, med magen full av rök, kyckling och en längtan efter vanliga vardagskläder. 

Missa förresten inte dagens fina bilder nedan. Det är mest hamburgermonster, grillfolk, stradvyer och Urmas Plant. Ni kan nog med lite list lista ut vilka som är vad.




0 Kommentar(er):