onsdag 27 maj 2009

Kolla, en gratis låt!

Mitt hår luktar fortfarande rök, men jag överlever nog dagen sålänge inget oplanerat händer. För idag så ska jag bara  genomlida ett lass med lektioner och så sk vi tydligen filma klart våran film med klassen vilken betyder att jag som bara vet vart alla ska gå, stå och säga så de inte bara sitter ner måste vara kvar tills allt är färdigt. Detta betyder att jag inte kommer vara hemma särskillt snabbt och min eftermiddag kommer vara helt fucked up. Det känns verkligen att man har alla möjliga i-landsproblem.


Men så här på morgnen så har The Dead Weather bestätm sig för att bjuda på låten "Treat me like your mother". Jag skrev om bandet tidigare i månaden och det är då ett projekt med bland annat Jack White och den där killen ifrån Queens Of The Stone Age. Ladda ner den här fritt och lagligt.


0 Kommentar(er):