torsdag 28 maj 2009

Helvete! (Linnea och ketchupen)

Foto: Enmilsten

Folk som pratar, smaskande munnar och ljud vart jag än går. Den här dagen har gått ifrån en skön innedag till ett helvete utan dess like. Jag somnade framför teven klockan kart i sex och nu är jag helt slut. Kommer antigen vara pigg ikväll eller så somnar jag typ snart. Solen skiner ute och allt blir bara värre för varje minut jag tänker på att det låter. Kan ingen stänga av alla människor? Eller ännu bättre, ge mig en påse godis som jag bara kan frossa i.

Innan jag glömmer det så ska jag spela på en studentvagn och klassen heter något i stil med ESP06, och så ska Spotify-listan till Linnea postas här nedan så hon kan få gårdagens låtar jag spelade uppför henne på gården. Nu skrek någon till där ute och jag är fly förbannad på allting, godnatt!


Kvällens Spotify-lista: "Tips till Linnea"

0 Kommentar(er):