fredag 29 maj 2009

Hejsan barfotadag!

Foto: Enmilsten

"Men hallå? Vart är mina skivor era sega apor?!" Har just nu lust att höra av mig till CDON då jag fått någon sorts snabbleverering fram tills nu. Jag vet att sena leveranser är vanligt men det här är första gången det händer mig på allvar. Så nu sitter jag har och är allmänt rastlös utan någon vidare aktivitet för eftermiddagen, kvällen och natten. Har läst att Agnes Karlsson gick in på förstaplatsen på Itunes i England, mer än så händer inte just nu.  

Men ifrån saker som händer till fötter, har idag som det står i rubriken haft en barfotadag, och den har då inte varit särskillt lugn och harmonisk utan jag har bokstavligen gått barfota hela dagen. På skolans äckliga golv? ja. Hela tiden? ja. Men blev det inte skitigt? Ja, det blev det verkligen. Men nu är det ju så att teorin om blöta fötter stämmer till fullo, man mår aldrig bra av det. Så dyngsura strumpor och dyngsura skor efter morgonens orientering fick vänta i skåpet medan jag traskade runt och spred tåbira.

0 Kommentar(er):