tisdag 26 maj 2009

Det känns som jag är inuti en seg råtta

En dryg timmes paus är allt jag får, snart är det grillardags och jag är minst sagt varm i den gassande solen. Ska cykla ner mot hamnen, lasarettet och snäck för en kväll med ett antal klasser ifrån skolan, jag vet inte riktigt vad som egentligen händer men det blir väl mest mysigt med lite röklukt och umgånge.  För så som det ser ut just nu så var dagens radioförberedelser det närmaste jag kom nya musikrön. Att allting bara står stilla är för mig otroligt, jag vet att the one and only Lennart Persson har gått bort men vi måste ända få världen att snurra. Så komigen nu alla! Vi behöver mera cirkulation på intressanta nyheter.


Allt jag hittat är den här konstnären som är besatt av röda stugor med vita knutar, nu ska han sätta en stuga på Globen och på månen. Vart ska det här egentligen sluta? Men fantasi kan man iallafall säga att han har.

0 Kommentar(er):