tisdag 26 maj 2009

Looking for som BBQ? (Här går det hett till!)

Foto: Enmilsten

Jag har en plan, jag vet precis hur jag ska göra. Det jag behöver är lite inre frid, ett paket med något grillbart och en fulladdad iPod så överlever jag. För idag så ska jag på morgonen kasta mig in i spanskavärlden och bara göra något muntligt. Tror det går bättre om jag bara pratar på utan massa stödord, fast kanske ska skriva ner de där svåra orden som kommer in lite här och var. Men jag ska prata om musikstilen indie och i synnerhet Morrissey, har den senaste kvarten legat i sägnen och rabblat meningar om honom som kan vara användbara.

Sen så är det massa lektioner som ska genomlidas, Hedda som går i klass åttiosex på skolan säger att hon iallafall ska hjälpa mgi att få tiden att gå på elevens val så jag hoppas iallafall på det. Mat på hemkunskapen, mat i matsalen med Matakuten och sedan hem för att ta det lugnt innan det är storgrillning med ett antal klasser. Låter det bra? Men då kör vi på det. Eller vänta, jag ska ju inte ta det lugnt och sola i eftermiddag, jag ska faktiskt spela in på radion men det är lika bra det.

0 Kommentar(er):