söndag 31 maj 2009

Coming up: Efterfest för en


Foto: Enmilsten


Det är intressant det där med att vara ute, man gör inte ett jota egentligen. För ikväll så skulle jag bara köpa godis och ta det lungt. Sen ville jag sätta mig vid hamnen och bara fotografera lite i ensamhet. Rickard hängde på, sen så ringde vi Bennan och lite annat folk varav bara Bennan kom. Vi ringde och hittade Anton och Fredrik som vi ringde tidigare och det blev som en liten klubb då vi fick gå till dem. Sen så kom Hedda, några roliga tjejer på moppe och Nelliy (stavning på hennes namn?) och det var snack, roligheter och en och en annan volt.

Vi stod alltså vid en kiosk på gråbo där allt var stängt och bara snackade rent allmänt, Jesper kom tillslut och vi dumpade då tjejerna för att gå hem till honom. Anton lämnar gruppen och kvar blir då Jag, Rickard, Jesper, Bennan och Fredrik. Rickard ska hem och vi andra ser på teve typ tecknat. Jag som inte är klok när jag är trött sitter och garvar åt nittiotalets kultprogram som skulle underhålla småbarn. Om någon minns "I Am Weasel" och "Byrackorna" på Cartoon Network så vet ni exakt vad jag pratar om. Så otroligt roligt på alla sätt och vis, garvade nonstop andra gången den kvällen. Det var så hemskt, hysteriskt och roligt att jag nästan kände mig sinnessjuk. 

Så, jag kom, träffade folk, snackade, garvade och gick. Låter inte det som en hyfsad kväll? En stilel cykeltur till Vibble med lite snygga foton (se ovan) och härlig musik. Jag varken för eller kände att det var något läskigt på gång. Gott humör ända in till slutet alltså, och jag är faktiskt varken trött eller frusen just nu så jag kan sitta här vid datorn ett par timmar till jag. Coca cola bjöd mig nyss på The Prodigys "Invanders must die", har sagt det förut men det är djävulskt bra electrorock. Så nu blir det efterfest framför datorn med musik, Kleerups platta ligger fortfarande framme i iTunes.



1 Kommentar(er):

Anton sa...

haha, nelliy.. fail emil :) nellie* ;)

och btw, sweet pic längst ner. inte okej -.-