måndag 25 maj 2009

Busiga inköp och det där sommarlovet

Foto: Enmilsten

Ny vecka och sommarlovet närmar sig, det går faktiskt extremt snabbt men ändå så emotsägelfullt segt på samma gång. Bob Hund sjunger "Tuggar du grishals?" och jag inväntar just nu bara den där stunden när man får sina betyg och gör stan en hel eftermiddag med roliga sommarmänniskor som man bestämt att man ska göra massor med men typ träffar på tofta en eller två gånger i slutändan. Sen så fastnar man på Kallbadhuset och plockar disk hela sommaren, gud vad jag längtar!

Jag har varit elak och beställt tre skivor igen, Phoenix nya som släpps på onsdag ska tydligen vara riktigt bra så den kommer tillsammans med Kings Of Leon med "Beacuse of the times" och Molotov Jives debut. Men jag har nu räknat att jag har pengarna så det blir ett mer än välkomnat gäng till min skivsamling. Dagens fascinering är Fever Ray som jag är lika anonym som en vanlig person i storstaden, research på denna sjuka elektrotjej ska göras i eftermiddag.

0 Kommentar(er):