onsdag 29 april 2009

Hot, hot, hot!



"Looking for som hot stuff?" Då har du kommit rätt, för på Gotland är det olidlig varmt! Det är så vartm att mitt svett svettas, det är så varmt att lyktstolparna ropar efter kissnödiga hundar, det är till och med så varmt så jag funderar på att sola någonstans. Om man ska definera sommar så passar den här dagen verkligen in som beskrivning. Men hur ser min eftermiddag ut?


Förutom att jag ska sprida nyheten att Britney Spears kommer till Globen juli (det var verkligen otippat men ack så kul för alla Britney-fans.) så ska jag faktiskt köpa solglasögon i stan. För jag vägrar vara här i vårat hus i Vibble. Jag ska ut och jag ska ut nu, det är dryga tjugofem grader i solen och blåser lite milt. Hade det inte varit för att solstolen inte är framme och resten av våran tomt är lika öppen som en insparkad dörr så hade jag solat mig röd resten av eftermiddagen.  Fast jag kan ju alltid sola på studsmattan, jag får ta mig fem minuter att fundera på vad jag ska göra.

Foto: Enmilsten

0 Kommentar(er):