onsdag 29 april 2009

Billigare än solgalsögon iallafall


Foto: Enmilsten


Det blev en cykeltur till stan. Dilemmat mellan studsmattesolning och en cykeltur till stan blev ganska klart när jag la mig på studsmattan och frös. Dock så blev det inga solglasögon då jag inte vet visste ville ha. Om någon med god smak vill hjälpa mig imorgon eftermiddag så hör av er. Jak kom iallafall hem med en påse godis, enkel vardagslyx som jag ska proppa i mig tillsammans med lasagnen vi ska göra på gården.

Sen så har jag fortfarande veckans "Gumdrop" ifrån Stereogum att lyssna av samt Ben Harper & The Rentless7's nya skiva. Alla dessa pressreleaser som kommit in idag och lite smått roliga korta historer har jag också kvar att dela med mig av. Appropå pressreleaser så får jag numera två exemplar av EMI:s pressutskick då de har gjort något väldigt fel i sin databas. Men, det är bara att läsa två gånger så man får in deras budksap lite tydligare.

0 Kommentar(er):