onsdag 29 april 2009

Fler fördelar med en iPod!

Idag är jag "ipod-social", det betyder att jag lyssnar på musik i min iPod med någon annan som diggar med. Och för första gången någonsin får man höra att man har bra musiksmak, så alla som tagit del av min musik i min iPod de senaste dygnet ska ha stort tack för att de äntligen fått lite insikt i min värld.

Hittade en härlig låt idag osm jag inte visste att jag hade, mitt under no-lektionen med Oskar där jag egentligen ska arbeta men flummar runt på Wikipedia och lyssnar på tjat och gnat om en mattetävling mellan lärarna vilka som har den bästa matteklassen. Fibes, Oh Fibes!

1 Kommentar(er):

anne sa...

Men jag säger ju det... Fibes, Oh fibes är ju hur coola som helst och jag får rysningar när jag hör dom... gillar det sexiga soundet, ger en gåshud!