fredag 24 april 2009

Hello sunshine!



Det här kan vara en fantastisk dag, om det inte vore för faktumet att det kommer bli kallt om jag lägger ute för att sola så skulle jag göra det. Våra två sista lektioner för dagen blev inställda då det anornades en föreläsning av SISU aulan för lärarna och vi kunde alla åka hem nöjda och glada. Så nu sitter jag här helt utan iPod och något särskillt nytt och intressant att lyssna på.

Min eftermiddag ser ut som sådan att jag ska sammanställa dagens pressreleaser, försöka hitta någon som vill äta glass på glassmagasinet och möta upp denna där. Fortsätta blogga, lyssna in allt jag hittat på Spotify, kolla in Stereogum som jag vet har lagt ett hyfsat antal låtar, kanske recensera någonting och tillsist åka till fritidsgården för en kväll där. Eller någon kanske vill hitta på något roligare? I vilket fall så har jag hittat The Tough Alliance dubbelgångare.

0 Kommentar(er):