tisdag 28 april 2009

Den kan ha varit jag som sa...

Vem har sagt att det ska vara enkelt att lägga in en musikvideo i en iPod? Ingen så vitt jag vet, och tystnaden verkar berätta sanningen för det här var något av det drygaste jag varit med om. Filmerna kan inte kopieras, de måste konverteras och sedan importeras för att inte tala om att konverteras igen så formatet passar iPoden. Jag tänker aldrig i hela mitt liv försöka lägga in en hel film, inte för att jag helelr vet hur man lagligt lägger in en köpt film på sin iPod.


Kvällens musiktips när alla pressreleaser stinker och troligen alla musikbloggar har vaknat på fel sida av sången. Ben Haprer!

1 Kommentar(er):

Anne sa...

David har haft sin iPod i flera år och han har aldrig klagat över att det är segt, kan det ha att göra med om din dator är seg eller så?

Däremot så brann Davids första iPod då han laddade den med sin dåvarande PC!