onsdag 18 februari 2009

Onsdag, en riktigt bra dag

Jag har försovit mig, fast man inte borde och det bara blir stress så är det faktiskt rätt skönt ibland. Varvar upp med att göra mig iordning och lyssna på lite lätt musik, sen får man skjuts och kommer i tid utan att behöva vänta i korridoren en halvtimme. Vilka i-lands problem jag har, sade pojken och suckade.


Men nu hänger vi inte läpp, idag är det onsdag och det betydde förut att skivrecensionerna kom men numera så är det mest fritidsgården (te och fralla-mys ikväll) och en rätt smärtfri skoldag. Eftersom vi har haft olika anledningar till att inte ha just den eller den lektionen och så är klass åttiosju på prao så kommer vå veckai nte vara fullt så normal och jobbig osm den brukar, och det är riktigt skönt. Idag är det beting på musiken och vi börjar dagen med en lång och rätt svining spanskalektion, hoppas Åsa har planerat något roligt.

Och innan jag glömmer det så kom pappa in med biljetterna till Melodifestivalen igår. Let's get pink!

Foto: Enmilsten

0 Kommentar(er):