tisdag 17 februari 2009

I'm alright, still...

När jag kom hem så frågade pappa om det hänt något idag, och om någon annan undrar så är svaret nej. Allt som jag råkat ut för idag är bara ord på internet och en halv blackout, tror allvarligt att jag inte tål biologi. Ska kolla om det någonsin återkommer, isåfall så tar jag tag i det och ser över eventuella åtgärder och lösningar. Det kan bara vara så att jag varit lite trött och att de bara råkat infalla just under biologilektionerna.


I en pressrelease så berättas det att bandet Metronomy kommer till Sverige och spelar på debaser slussen i Popcirkus onsdagen den fjärde mars, är inte så insatt i deras musik men det kommer säkert bli bra och jag kan få en chans att uppleva ett till band. De kommer även till Emmabodafestivalen i sommar. Men nu är det sovdags och sen så ska jag vakna upp glad och pigg helt utan anfall eller sura miner.

Om någon oroar sig vilket jag inte tror, men om så är fallet så kan jag försäkra denna om att jag mår psykiskt och fysiskt bra. Inget negativt hos skolsköterskan sist vi kollade och jag känner att allt flyter när jag inte är trött och måste dras med min familj som kombinerat skapar kaos i mitt huvud.

0 Kommentar(er):