fredag 13 februari 2009

Flera höjdare och något unikt

Kan den här kvällen bli bättre? Anna Ternheims konsert var något unikt och totalt underbart, men ska ta lite mer om det inatt. Kitty Jutbring åkte äntligen ut ur det där jävla "Let's dance" och jag ska äntligen få jobba imorgon. Det är nästan för bra för att vara sant.

Jag har haft en underbar vecka med bland annat min prao på Radio Gotland som lärde mig massor. Sen så har jag haft massor av skön musik att lyssna på, hittat en del nytt precis som jag gör nästan varje dag och självklart lyckats gräva ner mig ordentligt i Florence Valentin.

Nästa vecka är det åter skolan som gäller, pappa har dock avslöjat att han har biljetter till Madonna, Bruce Springsteen samt alla AC/DC-konserter. Han vill även sikta på att åka till Leksand nästa lördag för Melodifestivalen. Jag vet inte vad han håller på med på dagarna, men vad han än gör och hur han gör det så får han gärna fortsätta eftersom han verkar ha lite roliga kontakter.

0 Kommentar(er):