torsdag 22 januari 2009

Nothing ever happens in real life

Fick en kommentar i riktiga livet idag som handlade om att jag inte pratar så mycket om mitt liv och vad jag gör. Det var mer som en slutsats än som en pik vilket jag är glad för. Och om det är någon som undrar vad jag gör och vaför jag inte berättar hur mycket som helst så är det för att gå i skolan, dryga runt hemma och gå till gården är så ointressant som det faktiskt kan bli. Dt är mycket roligare att berätta om saker som sker på internet, för där händer det alltid något.


Men i kort så har jag gjort toast-mackor hela dagen. Måste ha skött mig bra när Marica som har hand om skolans kafeteria frågade om jag jobbat på café eller liknande förut. Jag svarade att jag är service-arbetare och kan anpassa mig till allt där man är social. Annars så ska jag ta det lungt, läsa "Låt den rätte komma in" och faktiskt hämta den där Mac-datorn jag pratat om. Funderar just nu på vart det avlånga bordet där den skulle ha stått har tagit vägen.

0 Kommentar(er):