torsdag 22 januari 2009

Kvällens stora problem

Håller på med min nya Mac ute i friggeboden, allt ser bra ut, men skulle behöva fler usb-portar, dock är inte det hela världen. Ska ta lite bilder på mitt fina arbet och lägga upp senare. Kvällens stora problem som faktiskt existerar är något helt annat.


Det är Rockbjörnen på cirkus i stockholm och jag kan se det via datorn, samtdigt så vill jag vara ute och leka med allting som skak opplas och fixas. Mitt dilemma är alltså om jag ska se Lykke Li eller om jag ska vara datornörd. I den här vinkeln är det rätt enkelt men om man riktar det så att jag nyss fått iordning på synthen och har hela kvällen på mig att testa mig fram, annars måste jag vänta till långt in på imorgon eftermiddag.

Jag måste föressten fråga, varför är jag inte och ser galan live?  

0 Kommentar(er):