torsdag 22 januari 2009

En förgylld tillvaro!

Dagens gullgubbe! Richard "Jaws" Kiel som spelade mot Roger Moore i en gammal bondfilm råkade ut för en olycka för rätt länge sen men ser ut så här idag. Lite roligt med om man jämnför bilder ifrån filmen. Stort tack till aftonbladet som förgyllde den här morgonen.   


Idag är en rätt speciell dag, istället för vanliga lektioner och massor av bok-konkande så ska jag vara jourhavande i skolan och stå i kafeterian. En uppgift med ett rätt högt tempo emellanåt men som samtidigt är det bästa sättet att fördriva en jourdag på. Jag ska stå där med världens mest musikaliska Anton och även Amanda B och Helena i min klass. De vill förövrigt att jag ska skriva om de i min blogg. Funderar faktiskt på att göra ett gigantiskt inlägg där jag totalt förlöjliga alla som någon gång bett om att få vara med här.

Anton Foto: Enmilsten

2 Kommentar(er):

Anonym sa...

Såg du inte programmet welcome to sweden eller vad det nu hette där han och dvärgen som spelar mini mee i austin powers åkte runt i sverige? De var fan på gotland.

Anonym sa...

pucko, du kan ju inte förlöjliga mig? ;o