fredag 16 januari 2009

Let'szzzzzz...Vänta!? Känner jag inte igen det där rufset?

Det här är så tråkigt, så in i helvete tråkigt att även en omgång yatzy på fyra tärningar känns roligare. "Let's dance" saknar all fom av spänning och fest som man vill se. Laila glänser på golvet, Magnus och hennes partner återanvänder Blondinbellas utstyrsel ifrån förra veckan. Vi är halvvägs och det känns redan som om jag borde gå och lägga mig.

Men allt är inte usch och blä, utan en del snaskigt kommer fram, Johan Palm har antagligen fått ett skivkontrakt och börjat arbeta för att få fram ett album då det är enda anledningen till att "Idol"-juryn vill ha med honom den här kvällen. En troschock ifrån Magnus partner som var väldigt klumpig samt återigen Laila och hennes Barbieliknande utseende efter hon dansat då hon lät som en uppspeedad stockholmsbrud på högstadiet var en höjdpunkt.  

Jag hade tänkt att följa Nichlas Walhgren, men nu när det är så segt som det faktiskt är så tillbringar jag kvällen med spel och youtube istället.  

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Hej!
Läs gärna min blogg, har nyss skrivit en summering om vad jag tyckte om alla i let's dance =)