fredag 16 januari 2009

Hoppas den jäveln på EMI gråter

Den där låten, efter att jag hörde den för första gången så fastnade den på hjärnan, jag kan inte använda piltangenterna utan att jag börjar sjunga på den. Dessutom så är den hemskt seg, går som en gammal volvo på tomgång helt utan variation. Lily Allen och hennes nya singel "The fear" marknadfördes i ett nytt internetspel som jag hoppas att någon liten jävel på EMI just nu sitter och gråter stora tårar i ångest över att han/hon skapat det ondskefulla verket som inte går att vinna.


Hon visade för övrigt sin tredje bröstvårta i tv, väldigt ointressant men samtidigt så undrar man om det varit ett rätt tråkigt program då man spekulerar vidare och konstaterar att hennes favorit karaktär i "The Simpsons" är clownen Krusty. Samtidigt får hon även veta att Krusty har en tredje bröstvårta, och blir glatt överraskad. Jag skapar på huvud och sörjer Hollands trogna tevetittare.

Sveriges nya syndabock Anders Kleerup har gjort en intervju i aftonbladet där det pratas friskt om uppväxt, droger och hyllingar från musikvärlden. Jag gillar killen och hans attityd till världen och hur han sjäälv påverkats. Läs gärna och begrunda här, själv så ska jag till fritidsgården för att avsluta den här skolveckan.   

0 Kommentar(er):