fredag 16 januari 2009

En riktig läckerbit!

Nu lagar vi mat bara så där, gården gav upp "Let's dance" och bestämde sig för att tillaga lite kyckling, mest efter att jag snokat igenom frysen och tjatat med min otroligt smarta tjat-strategi. Snart ska jag göra min del och tillaga rosépepparsås på påse.

Underhållningsprogrammet som jag nämnt hela kvällen är nu över och jag är förvånad över att det gick så bra för Kitty och Carl-Jan som fortfarande fick vara kvar, men jag vet inget om dans så jag ska faktiskt hålla käften. En sak som jag kan tillägga är dock att jag inte gillade den jazziga versionen av Sanna Nielsen och hennes "Empty room", det passade inte riktigt till hur låten är gjord ifrån början.

Ska försöka gå igenom schalgern inatt sedan blir det en lista över helgens viktigaste uppgifter, boka skivor är en av dem! Appropå ingenting så ska fritidsledaren Kerstin ofrivilligt vara med i radio efter att jag fångat henne på band med att säga " Min idol är Emil Sten, för han är läcker", det ni!


Foto: Vibble fritidsgård/Enmilsten

0 Kommentar(er):