torsdag 29 januari 2009

Korv, Kelly, (K)recension

Okej, nu är det så här. Jag har fyra bågar som jag ska testa, för glasögon kommer det bli. Jag ska dock hålla lite på bilder så ni kan vara nyfikna, och så jag kan samla lite mod. För jag vet inte om jag skrattar, gråter eller vad när jag ser bågarna. Men det gick iallfall bra hos själva optikern.


Sitter och spånar på kvällens recension som ska publiceras, det spelar ingen roll om internet kraschar och jag måste göra ett eget improviserat nätverk med plastskedaro ch lite tejp för den ska upp. Förutom det så är det pressreleaser om Depeche Mode som släppte sin låtlista till "Sounds of the universe" som kommer i mars. Även Kelly Clarkson släpper nytt album och det skryts rätt fritt med hennes nya singel klättrande ifrån nittiosjunde till första plats på billbordlistan samt alla som varit med och deltagit på skivan. Bland annat Katy Perry.

I övrigt så frågar pappa om jag vill ha kokt korv till makaronerna, hur kan det vara gott?

0 Kommentar(er):