torsdag 29 januari 2009

"Helt jävla värdelöst!"

Nehe, mhm... Vad var det jag sa? man kan inte lägga ett program på tvåan om man vill ha någon som helst sorts tittarsiffror. Popcirkus hade igår trettiotusen färre tittare än finska "Uutiset", det handlar om inget annat än att det ligger på tvåan. Tänk efter, finns det något program på tvåan som ni följer? har ni någongång ens funderat på att följa ett program på tvåan? Nej, just det. Helt jävla värdelöst.

En annan sak som är totalt värdelöst är alla dessa nycklar som försvinner. I fyrtiofem minuter imorse så letade jag efter mina nycklar när jag plötslig insåg att bussen ska gå när som helst. Men trots dramatik när jag sprang nyckel-lös upp till bussen och hann med någon minuts marginal så jag kom i tid. Nu kånkar jag runt med mina böcker i en väska och hoppas på det bästa när jag ska avsluta med slöjd innan det blir till optikern. Önska mig lycka till!

0 Kommentar(er):