tisdag 20 januari 2009

Beroende?

Foto: Enmilsten

Vet ni hur dyra datorer är? Jag insåg inatt att de kan kosta upp till tjugofemtusen kronor, jag undrar vad en sån dator innehåller. Men i vilket fall så erbjuder världens bästa Danne mig en Mac mini, jag ska bara sammanfatta alla argument till varför jag ska köpa den, kolla upp pris och faktiskt kanske slå till. Jag har nog faktiskt pengarna och behovet, tänk vad kul det skulle vara med lite förnyelse! Det största problemen jag kan se är hur jag ska få internet till den och lyckas flytta alla filer. (Är det bara jag, eller har ni också märkt att jag är lite smått beroende av materiella ting?)

Min dag idag går ut på att gå till skolan, fixa klart det sista för kvällens "Pop-påsen" samt besöka åkerssons musikaffär. Enkelt och bra, men ska det aldrig hända något?

0 Kommentar(er):