torsdag 18 december 2008

"Womanizer", fast värre


Foto: Emi


Röyksopps livealbum "Röyksopp's night out" är och kommer alltid vara något som sätter mina öron i trans. Nu firar de sin födelsedag med att släppa en låt vid namn "Happy Birthday". Den finns att hämta på deras hemsida, men det är inget jag rekommenderar. Om något kunde bli tjatigare än "Womanizer" så är det just det här som är detta något.

Ett pressmeddelande ifrån EMI berättar om ett spel för att på något sätt ha promotion för Lily Allens nya singel som jag nämde för någon månad sen. Jag är ingen spelrecensent, men förutom den mysiga musiken så tålde jag inte att spela spelet mer än två gånger. Hatade varje minut och när man inte lyckades ungdå rädslan så fick man ett äkta psykbryt. För er som vill förstå sambandet med att undgå rädslan så heter singeln "Escape the fear". Om ni vill ge er på spelet så får ni faktiskt leta upp spelet själva, det är något av det värsta jag sett.

Foto: Lilyallenmusic.com

0 Kommentar(er):