torsdag 18 december 2008

Det kanske inte precis är drömmen...

Petra Mede har hand om "mellon" år 2009 och det är när man tänker efter en ganska solklar lösning men gömt i skymundan för stora profiler som tackat nej hit och dit.


Jag ska inte hålla på med det här samtalsämnet allt för länge men lagom nog att berätta mian enkla tankar. För det här är inte helt rätt, eller fel för den delen heller. Lena Philipsson tog över år 2006 då hon var rätt rå, snuskig, vulgär och alla kommande synonymer till dessa ord. Men hon kunde underhålla, och det blev en riktig höjdare. Dessutom kan hon sjunga. De kommande två åren höll Kristian Luuk i tyglarna och var rolig som få, det var väldigt sorgligt i schalger-Sverige när han valde att inte ställa upp en gång till.

Men om man nu kombinerar de två senaste värdarna, då får man en vulgär, rolig och liten människa med irriterande röst, nämligen Petra Mede. Men finns nu risken att det kan bli lite kaka på kaka? Snusk, komik, snusk, komik om och om igen. Där har vi problemet som kan existera.

I övrigt så var det sista riktiga skoldagen, nu ska jag bara upp lite senare imorgon och ta mig till skolan för den riktiga avslutningen, betyg och sedan julshopping. Det sistnämda kommer inte vara så länge innan jag ska försöka vara på plats inför "Idol"-besöket då jag eventuellt har en intervju med idolerna och sedan tar av direk till Wisby FM för att sända live under kvällen. Lite nummer, info och annat viktigt kommer imorgon.            

0 Kommentar(er):