fredag 19 december 2008

Inget stoppar mig idag!

Det här blir antagligen mitt enda blogginlägg fram till ikväll, så håll till godo. Tänkte skriva ned lite viktig info varför jag kommer springa runt som en "hoppa-lång-strut", ignorera alla totalt och tillslut ligga som en enda stor kollaps på öster.


Idag så ska jag få mina första betyg, det ska bli spännande samtidigt som jag kommer att inte försöka göra bort mig rejält genom att läsa upp dem här eller i radion. Men förutom betygen så ska jag säga hejdå till lärare, klasskamrater och lyssna på kör i visborgskyrkan. Det borde vara färdigt till elva. 

Då börjar rushen och jag ska så snabbt som möjligt ta mig genom stan för att hitta bra julklappar, eftersom jag inte vet vad någon ska ha så kan de bli det värsta jag varit med om. Mitt i allt tar jag mig ner till WisbyFM för att hämta en inspelningsapparat och info om hur jag ska sköta spakarna på livesändningen. Därefter blir det till Ica Maxi för att vänta in idolerna för den eventuella intervjun, annars så får jag iallafall se uppträndandet. Tillbaka till WisbyFM och sedan sitta där och sända fram till sen kväll. 

Självklart så ska ni lyssna, det handlar om Wisby FMs frekevens 89,2 eller www.wisbyfm.se. Ni kan smsa till studion på 0765 67 24 54 och maila eller chatta på wisbyfm@hotmail.com. 19-23 och ni kan önska alla era favoritlåtar, varesig de är jullåtar eller helt vanlig musik.

0 Kommentar(er):