måndag 29 december 2008

Vem bryr sig?

Då var min kära frid förstörd och friheten borta då mamma klev genom dörren. Men om man ska se allting positivt så är hon den stillsammaste av huliganerna. Nu överdriver jag en del som ni säkert märker, men det är väl det enda sättet att locka till sig läsarna, jag har ingen aning.


Under de två timmarna som gått så har jag lyckats göra mig iordning, med skjorta och allt samt lagat lunch. Egentligen så värmde jag överblivet ris tillsammans med lite kyckling men det räknas nog som lagat. Riktigt enkelt och mumsigt. Hittade även en sladd till pappas fina systemkamera. Lyckades fota och fixa inställningarna tills batteriet tog slut. Men fick in ett par smakprov i datorn.


Foto: Enmilsten

I nyhetsvärlden så har man som vanligt en enorm torka och rapporterar att traditionen med Kalle anka på julafton tappade hela trehundratusen tittare, ehm...? Det var väl, eller, äsch glöm det.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Hej!
Jag gillar din blogg. Skönt att läsa något som är skrivet av en kille i denna tjejbloggshysteri! Omväxlande och uppfriskande ;)

Ha det fint!