måndag 29 december 2008

Gott nytt år, igen...

Till att börja med så tack till signaturen Fina, alltid lika roligt med folk som uppskattar vad man gör på internet. Ni andra kan väl göra likdant, alltså visa eran uppskattning genom att kommentera.

Här på gården har vi haft nyårsmiddag med otroligt god mat och underhållning utan dess like (som jag, Anton, Jacob och Kjell faktiskt stod för). Gårdens egna band Some kind of Kjell uppträdde på en temporär scen med sin nästa hitsingel "Tofta-Janne". Att jag är sångare i det otroligt oseriösa kultbandet är på något sätt lätt att förstå. Jag sjunger som en kastrerad katt i isvatten med en motorsåg i halsen.


Foto: Enmilsten

Eftersom jag jobbar kommande nyårafton så ska vi alldeles strax ringa in det nya året. Så medans ni sitter hemma och har en enkel kväll så ska jag faktiskt ut och dricka pommac och smälla fyverkerier. Gott nytt år!

0 Kommentar(er):