söndag 28 december 2008

Veckans nöjeskoll (Och spritflaskor som inte existerar)

Björn och Benny blev årets nöjessvenskar, jag som tycker det är lite kul att gissa har faktiskt försökt komma fram till vem det kunde ha varit. Men jag misslyckades ännu en gång med ettan och är samtidigt lättad. En film med svenskt manus som tagit världen med storm och sedan en nöjeslista utan grabbarna skulle vara skandal.


En tjej som vi däremot inte sett på någon som helst lista på länge är Helena Paparizou, dock fick hon en liten notis på aftonbladet.se då hennes far nyligen dött. Jag tänker inte spekulera vidare i detta, men måste ställa frågan. När ska vi få se eurovisionvinnaren med något nytt och spektakulärt?


Foto: Enmilsten

Och så insåg jag imorse att jag lovat bort mig på nyårsafton, istället för att skjuta raketer och dricka äppeldryck med ciderkaraktär så ska jag spela skivor på Wisby Strand. Förstår inte hur jag alltid kan känna mig som om jag blivit nersupt, kommit hem däckat och alltid insett dagen efter vad jag gjort. Jag är vid fullt medvetande när jag lovar allting ifrån skivspelningar till spabadskvällar.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Du är detta års/nästa års största svikare ; )
Lova bort sig på nyårsafton och dessutom till att jobba. Ja, då gick du miste om mitt sällis!