lördag 27 december 2008

Jag kan förstå Sveriges tänk

Det var en helt okej kväll på jobbet, alla var glada och många jag kände tittade förbi. Blev riktigt överraskad när min just nu tjänslediga mentor Immen kom gående. Både jag och hennes gamla elev Michaela som också jobbade blev löjlgit kramglada.


När jag kom hem däremot så möttes jag av tråkiga besked. Team Timo har sjungit sin sista stämma i körslaget. Efter att ha läst på om kvällen så kan jag kosntatera att det var ett dumt låtval av Timo, han flummade iväg lite väl mycket och hade inte världens bästa upplägg. Så jag förstår, men vad jag däremot inte förstår är att man inte kan se igenom låtvalet, se hur bra det var och vara lite öppna för något nytt fast man aldrig hört skiten föut. För på youtube lät det helt okej.

Team Hanna skulle självklart ha åkt, det var inte ett dugg bättre än igår och deras version slog absolut inte ABBA-bandet som spelade på Wisby Strand ikväll. Och dem var inte helt på topp dem heller.         

0 Kommentar(er):