måndag 15 december 2008

Trött på "Tänd ett ljus"?

Kvällens julfest blev lyckad, vad skulle jag behöva oroa mig för? Alla trevliga människor var där, det var god mat, Tobbes tjej Frida hade lyckats samla ihop en stor buffé av alkoholhaltiga drycker (Se den pinsamt barnsliga övermålade bilden nedan) och alla fick varsin julklapp (En stor, tung och tämligen kompliserad korkskruv med andra mysiga funktioner är dock kanske inte något för mig).



foto: Enmilsten

Lite mer i detalj så bjöds det på julbord med massor av gott, testade faktiskt mosand anklever och kommer aldrig göra om det. Flié i sås med potatiskroketter blev varmrätt och så avslutades kvällen med en otroligt god citronkaka och prinsessbakelse för dem som orkade. De äldre tog av mot wallers för att supa skallarna av sig och framkalla ett idiotliknande beteende medans vissa bestämde sig för att åka hem till hemmets lugna vrå.

Om vi ska byta ämne helt och hållet nu så vill jag ta upp det fantastiska "Spotify" som tillåter alla användare av programmet att dela med sig av sina spellistor till andra användare. Då detta blivit en liten trend inom bloggosfären så ska jag självklart inte vara sämre. nedan hittar ni en länk till min korta jul-spellista med lite annorlunda musik. Den inenhåller bland annat Kill hannah, The pet shop boys och Glasvegas. Lyssna gärna in, för det är riktigt bra.

Kvällens "Spotify"-lista: En annorlunda jul

0 Kommentar(er):