måndag 15 december 2008

Arboga-cirkusen känns ganska löjlig

Vad handlar det här om? Två barn mördades och deras mor blev svårt misshandlad. Ända sen i våras så har man försökt reda ut den här röran. Bevis hit, hammare dit och nu verkar det vara klart att hon ska fällas för morden.


Men, då ska man självklart blanda in massa andra saker. Just nu så pratas det om en graviditet och jag vet inte riktigt vem som är emot henne. Tid är pengar och just nu slösas all tid på en urlöjlig debatt som inte verkar leda någonstans. Förlåt om jag säger det, men bestäm ett straff efter hur psykiskt sjuk hon är och vad hon har gjort. Det är bevisat vad hon gjort och det behövs inte mer än så.

Utöver den här debatten så har man själv övertalat barnen på fritidsgården att spela in sina julhälsningar så de kan spelas upp dagen innan julafton. Ikväll så ska jag besöka personalen på Wisby Strands julfest, jag vet ännu inte vad som händer och varför jag egentligen ska dit. Men trots att det kan kännas lite dumt att jag som minste man i businessen ska komma dit och vara en parasit så borde jag lika väl som alla andra anställda ha rätt att komma dit. Dock är det bara jag som fått för mig att det är helt fel.     

0 Kommentar(er):