fredag 19 december 2008

Radioshow alá Emil

Nu sitter jag på WisbyFM och sänder live ifrån ST:Hansgatan 12. Lite lagom mys i mörker med sällskap av otroligt roliga Saga och David.

Vi har garvat, druckigt glögg och seplat masor av mysig musik. Jättemånga har smsat vilket är otroligt kul. Bland annat så har Ulas Nujen skrivit "Poetry in motion". Först verkade det som en låtönskining. Men Jay förklarade vad det handlade om och jag blev jätteglad. Min intervju som skulle gjorts på Ica Maxi förflyttades till en telefonförbindelse och blev hur lyckad som helst. Nu ska jag skryta med det ända fram till skolstarten. Riktigt trevlig och faktiskt söt människa att prata med. Jag gillar snubben.

Julklappsköpen uteblev då det var på tok för mycket folk och tråkigt väder, sen så hade jag ingen aning om vad jag skulle köpa. Varför ska man behöva köpa julklappar? Ut med Jesus!

0 Kommentar(er):