lördag 20 december 2008

En detaljerad version

Gårkvällens blogginlägg kan ha varit det mest märkliga på länge. Jag förstår iallafall inte riktigt vad jag försöker få fram. Men här kommer kvällen i någon lunda klok form.


Jag sände då igår i fyra timmar, mellan sju och elva på kvällen. Allting började med lite krångel i telefonanslutningen när vi skulle ringa Saga och David, men det löste sig efter ett tag. Jag fick en telefon intervju med Kevin Borg, vinnaren av "Idol". Han var bara så rolig och verkligen pratade på, istället för alla korta enkla svar så var det helt utförligt och han var helt enkelt glad. Ni kan inte ana hur mycket jag vill göra om det. 

Kvällen flöt på tills Saga och David kom upp till mig, cirkusnummret var givet och allting blev bara flummigt, hur man än vände och vred på det. Med jag hade otroligt roligt och lyckades bjuda in dem i studion lite senare mot slutet igen. Dock så blev den sista halvtimmen inget att lyssna på, ett kaos av mummel och fel radade upp sig. Jag vet faktiskt inte vad som hände.

För er som känner att det här är gamla nyheter så kan jag berätta att jag just nu lyssnar igenom Keyshia Cole och hennes senaste album "A different me". Lite Rihanna och lite Fergie över henne. Anspelar väldigt mycket på sex och är allmänt tråkig, men "Please don't stop" som kan påminna om "Disturbia" bitvis och "Make me over" är rätt mysiga. En trolig granne till Mariah Carey. 

Tillsist så kommer julens hetaste julklappstips. Septembers senaste samlingsplatta "Gold" finns nu att köpa, en riktigt bra mix av vad hon har gjort.

Foto: Enmilsten

0 Kommentar(er):